{"id":12059,"date":"2024-04-23T22:19:18","date_gmt":"2024-04-23T19:19:18","guid":{"rendered":"https:\/\/pnl-coal.ro\/giurgiu-compania-nationala-de-investitii-rutiere-va-lansa-licitatia-pentru-studiul-de-fezabilitate-pentru-drumul-expres-bucuresti-giurgiu\/"},"modified":"2024-04-24T16:35:43","modified_gmt":"2024-04-24T13:35:43","slug":"giurgiu-compania-nationala-de-investitii-rutiere-va-lansa-licitatia-pentru-studiul-de-fezabilitate-pentru-drumul-expres-bucuresti-giurgiu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/pnl-coal.ro\/giurgiu-compania-nationala-de-investitii-rutiere-va-lansa-licitatia-pentru-studiul-de-fezabilitate-pentru-drumul-expres-bucuresti-giurgiu\/","title":{"rendered":"Giurgiu: Compania Na\u021bional\u0103 de Investi\u021bii Rutiere va lansa licita\u021bia pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Bucure\u0219ti-Giurgiu"},"content":{"rendered":"

\"\"<\/p>\n

\"\"<\/div>\n

Dan Motreanu, pre\u0219edintele PNL Giurgiu \u0219i europarlamentarul PNL, anun\u021b\u0103 c\u0103\u00a0investi\u021biile \u00een infrastructura rutier\u0103 \u0219i feroviar\u0103 sunt vitale pentru dezvoltarea unui jude\u021b. Compania Na\u021bional\u0103 de Investi\u021bii Rutiere va lansa licita\u021bia pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Bucure\u0219ti-Giurgiu.<\/strong><\/p>\n

,,Lungimea drumului de mare vitez\u0103 va fi de 55 de kilometri, valoarea proiectului fiind de 300 de milioane de euro.<\/p>\n

Proiectul este inclus \u00een Planul Investi\u021bional \u00een infrastructura de Transport 2020-2030.<\/p>\n

\u00cen prezent, se poate ajunge cu ma\u0219ina de la Bucure\u0219ti la Giurgiu folosind DN 5, care tranziteaz\u0103 mai multe localit\u0103\u021bi din jude\u021bul Giurgiu.<\/p>\n

Viteza maxim\u0103 admis\u0103 pentru ma\u0219ini este de 120 de kilometri pe or\u0103 pe drumurile expres, 100 km\/h pe drumurile na\u0163ionale europene (E) \u015fi 90 km\/h pe celelalte categorii de drumuri.<\/p>\n

De asemenea, lucr\u0103rile pentru redeschiderea liniei de tren directe Bucure\u0219ti-Giurgiu s-au efectuat \u00een propor\u021bie de 95%.<\/p>\n

Este un proiect la care \u021bin \u0219i pentru realizarea c\u0103ruia am pledat pe l\u00e2ng\u0103 Guvernul Rom\u00e2niei, \u00eempreun\u0103 cu parlamentarii PNL Giurgiu, Alexandru Andrei, Gabriela Horga \u0219i Toma Petcu. Contractul a fost semnat \u00een decembrie 2020, c\u00e2nd Ministerul Transporturilor era condus de un reprezentant al PNL.<\/p>\n

\u00cen prezent se poate circula cu trenul \u00eentre Bucure\u0219ti \u0219i Giurgiu trec\u00e2nd prin Videle, adic\u0103 un traseu de 118 kilometri, \u00een loc de 74 de kilometri, c\u00e2t era ruta direct\u0103. Un drum dureaz\u0103 \u00eentre dou\u0103 ore \u0219i 40 de minute \u0219i patru ore, \u00een func\u021bie de tipul trenulului \u0219i de durata de a\u0219teptare \u00een Videle.<\/p>\n

Comisia European\u0103 va finan\u021ba studiul de fezabilitate pentru construirea unui nou pod peste Dun\u0103re \u00eentre Giurgiu \u0219i Ruse. Studiul de fezabilitate este \u00een valoare de \u0219apte milioane de euro.\u201d,declar\u0103 europarlamentarul pe pagina sa de Facebook.<\/strong><\/p>\n

Articolul Giurgiu: Compania Na\u021bional\u0103 de Investi\u021bii Rutiere va lansa licita\u021bia pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Bucure\u0219ti-Giurgiu<\/a> apare prima dat\u0103 \u00een PNL media<\/a>.<\/p>\n


\nSource: PNL Noutati
\n
Giurgiu: Compania Na\u021bional\u0103 de Investi\u021bii Rutiere va lansa licita\u021bia pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Bucure\u0219ti-Giurgiu<\/a>
\n<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Dan Motreanu, pre\u0219edintele PNL Giurgiu \u0219i europarlamentarul PNL, anun\u021b\u0103 c\u0103\u00a0investi\u021biile \u00een infrastructura rutier\u0103 \u0219i feroviar\u0103 sunt vitale pentru dezvoltarea unui jude\u021b. Compania Na\u021bional\u0103 de Investi\u021bii Rutiere va lansa licita\u021bia pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Bucure\u0219ti-Giurgiu. ,,Lungimea drumului de mare vitez\u0103 va fi de…<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":12060,"comment_status":"false","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1],"tags":[],"aioseo_notices":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12059"}],"collection":[{"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=12059"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12059\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":12061,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12059\/revisions\/12061"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media\/12060"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=12059"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=12059"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/pnl-coal.ro\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=12059"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}